FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania


 

1. Od której godziny w apartamentach Kapart odbywa się zameldowanie i do której godziny można się wymeldować?
Doba w apartamentach Kapart trwa od 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.30 w dniu wyjazdu.

2. Czy w sytuacji, w której Gość przyjeżdża do Rzeszowa w godzinach przedpołudniowych możliwe jest zameldowanie wcześniej?
W zależności od tego, czy apartament będzie wcześniej przygotowany i gotowy na Państwa przyjazd. Należy skontaktować się w tej sprawie z nami telefonicznie lub emaliowo i poinformowania o planowanym wcześniejszym przyjeździe.

3.Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?
Wymeldowanie po upływie godziny 10.30 jest możliwe wyłącznie w przypadku, gdy apartament apartament nie jest zarezerwowany na następną dobę. Należy jednak zgłosić prośbę telefonicznie do pracownika lub emaliowo nie wcześniej niż w dniu wyjazdu.
Późne wymeldowanie- rozumiane jest jako możliwość przebywania w apartamencie do godziny 13.00 za dodatkową opłatą w wysokości….
Jeśli chcą pozostać Państwo dłużej niż do godziny 13.00 należy wykupić kolejną dobę.

4. Gdzie można odebrać klucze?
W apartamentach Kapart możliwe jest tzw. Indywidualne zameldowanie, tzn. przy drzwiach wszystkich apartamentów znajdują się skrzyneczki na kod, w których znajdują się klucze. Otrzymacie Państwo od Kapart informacje związane z Państwa przyjazdem w postaci sms lub emaila z kodem dostępu do skrzyneczki.

5. Jak Wygląda zameldowanie?
Po otrzymaniu rezerwacji od Państwa i kontakcie telefonicznym
Otrzymują Państwo informacje z potwierdzeniem dokładnego adresu, kodem do skrzyneczki, w której znajdują się klucze. Następnie o umówionej godzinie przychodzi pracownik Kapart i następuje rozliczenie się.

6. Jakie są sposoby płatności za pobyt?
Płatność możliwa jest poprzez przelew bankowy, system płatności elektronicznej w niektórych serwisach, lub gotówką na miejscu. Proszeni są Państwo o dokonanie przedpłaty w wysokości 30% ceny za nocleg, nie później niż 14 dni przed Państwa przyjazdem. Przedpłata stanowi jednocześnie potwierdzenie rezerwacji.

7. Czy można otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście tak.

8. Gdzie mogę zaparkować?
Informacje dotyczące parkingu znajdują się przy opisach apartamentów lub w szczegółowych informacjach przekazywanych Państwu przez pracownika.

9. Czy możliwe jest wstawienie dostawki/krzesełka dla dzieci?
Tak, jak najbardziej 🙂 W apartamentach Kapart istnieje bezpłatna możliwość dostawki sprzętów umożliwiających pobyt dla dziecka. Liczba łóżeczek i krzesełek jest ograniczona, dlatego proszeni są Państwo o poinformowanie telefonicznie lub emaliowo o chęci dostawienia go do apartamentu.

10. W jakim sposób wyposażona jest kuchnia?
Wszystkie apartamenty Kapart wyposażone są w sprzęty niezbędne do przygotowania posiłków. Każda kuchnia wyposażona jest w lodówkę z zamrażarką, płytę indukcyjną, piekarnik lub mikrofalówkę, czajnik elektryczny, garnki i naczynia, szklanki, kieliszki do wina, zaparzacze do kawy, sztućce, ściereczki, kawa, herbata. Dodatkowo w niektórych apartamentach znajduje się zmywarka, toster.

11. Jak dojadę innym środkiem transportu niż samochód?
Przy opisie każdego apartamentu na dole strony znajdują się wskazówki dojazdu komunikacja publiczną.

12. Czy za dostęp do Internetu jest pobierana dodatkowa opłata?
NIE. Internet jest bezpłatny, hasła do Internetu znajdują się na laminowanych kartach w apartamencie.

13. Czy za dostęp do klimatyzacji jest pobierana dodatkowa opłata?
Nie.

14. Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?
Wszystkie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament, a w każdym mieszkaniu może spać taka ilość osób, jaka została zgłoszona w trakcie rezerwacji, odpowiadająca jednak maksymalnej dopuszczonej w opisie danego apartamentu liczbie miejsc.

15. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?
Tak 🙂 Współpracujemy z firmami dostarczającymi świeże śniadania. W apartamencie, znajduje się karta z dostępnymi zestawami. Wystarczy zamówić przez telefon.

16. Czy apartament jest dostępny na imprezy lub huczne przyjęcia ?
Zdecydowanie nie.

Facebook

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Za pomocą przeglądarki internetowej możesz określić konkretne warunki przechowywania plików cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close